Je už předem jasné, že se tohle auto bude chovat na silnici jinak než klasické sporťáky. Jde tedy hlavně o to, co vůbec dokáže automobilovým labužníkům nabídnout a jestli to stojí za to. Porovnat totiž tento vůz nelze s ničím.
Vítejte v klubu
Vnější rozměry kombíku by napovídaly, že se v interiéru nebudete muset nijak zvlášť uskrovňovat, ale potvrzuje to otevření pouze těch zadních dveří. Nás ale pochopitelně zajímají nejvíc ty levé přední. Usedáme do velkoryse tvarovaných kožených sedadel a oceňujeme nízký posaz, volant by ale měl jít přitáhnout ještě o kousek blíže k řidiči. O palubní desce lze vzhledem k okolnostem říci, že příjemně obklopuje, ale kdyby u Audi trochu zúžili středový tunel, vůbec bychom se nezlobili.
Už proto, že tohle není pravý sporťák, musíme zmínit ještě schopnost kabiny působit neobyčejně luxusně – sladění barev a materiálů je působivé a velice útulné. Volant není úplně nejmenší, ale vcelku dobře se drží a zploštění ve spodní části vypadá stylově. Pravá ruka ležérně spočine na masivní hlavici voliče šestistupňového automatu a to poslední, co nás dělí od krocení 500hlavého stáda je stisk tlačítka na palubce. Ještě musím stáhnout boční okénka…
Pokračování článku naleznete na Auto.cz: Audi RS6 Avant
Autor: Michal Fokt


Zpět na seznam článků